interim leerlingenbegeleider, inval zorgcoordinator, interim leerlingbegeleider communicatiemedewerker, inval leerlingbegeleider

Met mijn ervaring binnen onderwijs en zorg kan ik diegene zijn die jou uit de brand helpt als interim leerlingbegeleider, intern begeleider of zorgcoördinator. Of zoek jij privé een nuchtere coach met verstand van jongeren, spijbelen, autisme, burn-outs en hoogbegaafdheid? Lees dan hier verder.

Ben jij verantwoordelijk voor leerlingenzorg?

Misschien werk je op een school en zit je met je handen in het haar. Goed onderwijzend personeel is lastig te krijgen deze dagen. Alle docenten en onderwijzers zullen voor de klas aan de slag moeten. Extra taken en taken op het gebied van leerlingenzorg zul je op een andere manier moeten organiseren. Helaas, want het is zo goed als docenten dit zelf doen.

Situaties binnen de leerlingenzorg

  • Ik zoek iemand die de begeleiding/coaching van enkele leerlingen overneemt.
  • Ik zoek iemand die tijdelijk de zorgcoördinator of leerlingbegeleider kan vervangen.
  • Ik zoek iemand die eens met ons meedenkt over Passend Onderwijs.
  • Ik zoek iemand die met frisse blik aanpassingen kan voorstellen voor kinderen met autisme of andere prikkelgevoeligheid in mijn lokaal of in mijn manier van presenteren.
  • Ik zoek iemand die met mijn beginnende leerkrachten eens de theorie over autisme en hoogbegaafdheid doorneemt.

Een externe leerlingenbegeleider geeft ruimte

Een externe leerlingbegeleider of interim leerlingbegeleider geeft ruimte in het docententeam. Vanuit mijn ervaring in het voortgezet onderwijs, zorg voor mensen met een verstandelijke beperking en begeleiding van mensen met een psychiatrische stoornis en autisme kijk ik op een nuchtere en praktische manier naar de schoolsituatie.

Lees mijn blogs over passend onderwijs om te weten of we qua denkwijze bij elkaar passen.

Lees hier verder over de tijdelijke leerlingenbegeleider.

Neem contact op

Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens door deze website.

Vertel het verder!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •